BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mY BuDDieS

Saturday 24 December 2011

GiRLs LaWa CoUpLe BoYs Ta BaPe NaK HaNdSoMe

A s s a l a m u a l a i k u m . . .  jumpe lagi kita kat sini . btw,thanks alots sebab sudi membazirkan masa anda disini hahhaha. .ok , bebalik kepada tajuk yg aku nak share ngan korang ni , BETUL KE LAU AWEKS LAWA KEKASIH DIA KURENG HANDSOME ?

Aku nan mmber2 dah lame perhatikan fenomena (haha fenomena seyh,ta bole bla) . ta payah jauh-jauh la , kat BATU PAHAT je cukup , lau ta un kat skola aku pun dah bole nampak benda ni . . memang banyak couple yang macam ni .. Ape ? jodoh ? hah , yeah memang la kita ta ley nafikan memang jodoh dari Allah .. buts , aku ade wat kajian sikit (ceh2 jadik penyiasat ni hahaha) ,mmang ade beberape faktor kenape situasi ni berlaku . .

First , lelaki hodoh , ayat POWER ?.. hahahaha yg ni ta bole blah .. .ape kene mengene nan ayat power ? klau lahir ta handsome je terus ade keistimewaan mengayat ke ? oke , mybe bukan sebab ayat power but more to confidence .. lelaki mcm ni lebih berusaha n lebih bersungguh-sungguh untuk mencari n memikat wanita idaman dieorang . xmcm lelaki yg handsome , lebih cenderung untuk menunggu perempuan yang datang kat dieorang (huh ! mentang-mentang la ade rupe) .

Second , lelaki hansome PLAYBOY ?.. yeah , yang ni memang statment yang paling dibenci oleh para lelaki yang setia.. .ta semue playboy ok , lau ad pun 30% je .. (kot la).. tapi sebenar nye kenape sebahagia girls cakap mcm tu sebab .... sebab lelaki tu handsome la. haha , aku rase sebab die ade rupe. so, semue pompan nak rapat n kenal .. then , bagi mereka yang jealous mula la dgn sesedap rasa cop kat dahi boy tu as PLAYBOY .. kann .



Aku penah tnye kat sorang awek yang bole dikategorikan WOW la kan.. means lawa + cute + comel but , BF die sama seperti topic yang aku nak share ni. aku tau die sempoi , so aku tnye kenape pilih boy muka macam ********* ? then,dia cakap "lelaki mcm tu je yang boleh dipercayai n setia " . aku tnya lagi , "nape ? lau lelaki yg mcm ade rupe tu ta bole dipercayai ke ? " .dia, "bole la kot , tapi lelaki mcm tu susah la , poyo je lebih.. lagi pun biasenye ramai sgt yg minat , bile dh ramai yg minat mula cemburu,begaduh n mcm2 lagi la. . " ..hahaha ha tu je la yg dapat aku korek kenape n ape sbb situasi ni berlaku ...

Hah , thats some reason why its happens .. yeah salah satu sebab kenape aku wat statement ni ,sebab aku jealous tgok diaorang sebenarnye .. =_=" huh !  hahaha but papepun tahniah la untuk korang .. moga kekal la yer ... ini semua just for fun OK , bukan untuk psyco , bukan menghina , ta ade kena mengena yang hidup atau yang nazak ...  =D

Thats all ! thanks for read my nonsense statement ! wassalam !

0 comments: